Hejsna
Har tänkt köpa och sätta upp en vit hylla, på en vit vägg...??? Kan tyvärr inte se detta framför mig.. kommer detta att se konstigt ut eller kommer den att sitta som en smäck!!! :)
Någon som har något råd till mig???
Snälla skriv i så fall :))
Fanny, 2009-01-16
Jag har satt upp en vit tavellist på våran vita vägg i sovrummet. Jag tycker att det blev jättebra.Vi har en panelvägg iofs men jag vet inte om det har någon betydelse. Jag kan skicka dig en bild om du vill för jag har inga bilder inlagda här på Sr.
Hör gärna av dig om du vill att jag ska skicka en bild till dig.
Mvh Mia
Silbermond, 2009-01-16
Jag har själv inget vitt på vitt, så kanske inte har något vettig åsikt, men har sett många här på SR, vissa mer lyckade andra mindre. Ett exempel på mindre lyckat kan vara om det är olika nyanser av vitt. Detta kan göra att den ena ser lite "solkig" ut på något sätt. Förstår du hur jag menar? Men får man till det så tycker jag det är riktigt riktigt snyggt!! =D
Mia_85, 2009-01-17
Hej tack för ditt svar.. Ja du får jätte gärna skicka en bild om du hinne roch vill.. :)
Mia_85, 2009-01-17
Tack för ditt svar, ja de måste ju va samma nyans annars ser de ena skitigt ut :) får se hur jag gör.. :) tack iaf!!!
Fanny, 2009-01-17
Jag skickade till dig om att jag hade en vit tavellist på en vit vägg och jag såg att du ville att jag skulle skicka en bild.
Här kommer bilden och hoppas att du kommer fram till vad du vill ha. Vi håller nämligen på att renovera i vårt sovrum så det ser lite kalt ut på bilden än så länge men det blir nog klart inom kort hoppas jag:o)
Ha en fortsatt trevlig kväll
Mvh Mia
Mia_85, 2009-01-18
Ja de va ju jätte fint.. :) Tack för hjälpen.. De blir nog en vit hylla iaf.. :) Ha en trevlig kväll...