Hej !
skulle vara tacksam om du kan hjälpa mig med tips för att inreda min flickas sovrum. Hon är7 år gammal och gillar rosa färgnyanser, svart , röd men inget lilla alls . Hon vill ha det mysigt! Rummet är väldigt litet. Ha en lagom budget för inredning. Vill gärna ha tavlor på väggen, eller hyllor!
Hej! Ska inreda min dotters rum hon är 6 månader och har saker i den här stilen som är på bilderna. Vill du vara snäll och hjälpa mig med tapet,matta,lampa,gardiner för jag är så kass på det här.
Hej, jag undrar om du skulle kunna ge tips på hur jag ska möblera mitt vardagsrum? Vissa möbler ska skänkas bort dock (de stora vita skåpen, soffbordet och tv-bänken ska bort)
Hej! Jag är i stort behov efter hjälp, mitt ex ska flytta ifrån vår gemensamma lägenhet om nån vecka och jag vill bara göra om allt! Sovrummet och vardagsrummet prioriterar jag, så skulle behöva massa hjälp 😇
Sida 12 av 12:
Meral, 2017-03-02
Hej !
skulle vara tacksam om du kan hjälpa mig med tips för att inreda min flickas sovrum. Hon är7 år gammal och gillar rosa färgnyanser, svart , röd men inget lilla alls . Hon vill ha det mysigt! Rummet är väldigt litet. Ha en lagom budget för inredning. Vill gärna ha tavlor på väggen, eller hyllor!
3ssi, svarade 2017-03-07
Hej Meral! Du får gärna skicka någon bild på rummet här eller på medelande så kan jag komma med någon ideé :)
3ssi, 2017-03-04
Hej hannaviberg!
Här kommer en moodboard mot sängväggen i kommentaren, resten kommer senare :)
3SSI
3ssi, svarade 2017-03-04
Moodboard
3ssi, svarade 2017-03-21
du ser bara lite av planlösningen här, men moodboarden tar fram lite mer vad jag menade med intedningen.
mvh 3ssi
3ssi, svarade 2017-03-21
1
3ssi, svarade 2017-03-21
2
sarasahin, 2017-03-05
Hej! Ska inreda min dotters rum hon är 6 månader och har saker i den här stilen som är på bilderna. Vill du vara snäll och hjälpa mig med tapet,matta,lampa,gardiner för jag är så kass på det här.
sarasahin, svarade 2017-03-05
Hennes stol
sarasahin, svarade 2017-03-05
Tavla
Nagonstansisverige, 2017-03-06
Jag tar tacksamt emot hjälp, vi har ett vardagsrum som vi upplever är väldigt svårt att få till. Vill du hjälpa mig med det? :)
daimekylpehlivanoglu, 2017-03-06
Har en hall som behöver en liten touch kan du hjälpa mig med det
JessicaBergstrom, 2017-03-18
Hej, jag undrar om du skulle kunna ge tips på hur jag ska möblera mitt vardagsrum? Vissa möbler ska skänkas bort dock (de stora vita skåpen, soffbordet och tv-bänken ska bort)
daimekylpehlivanoglu, svarade 2019-03-31
hej, skrev du detta till mig?
jeelm, 2017-03-19
Hej! Jag är i stort behov efter hjälp, mitt ex ska flytta ifrån vår gemensamma lägenhet om nån vecka och jag vill bara göra om allt! Sovrummet och vardagsrummet prioriterar jag, så skulle behöva massa hjälp 😇