Hej! Om du vill ha hjälp med inredningen av glad amatör som kan många knep i inredning får du gärna skicka bild på rummet du vill ha hjälp med och skriva om du har möjlighet till ny soffa eller liknande, sen skissar jag upp efter önskemål vad jag själv tycker ser bra ut. Både modernt, klassikt, shabby chic, vintage och lite lyxigare. Har hjälpt många med inredning förut:)
emmssii, 2015-01-25
Mitt rum är stort , får nog lägga upp flera bilder ^^
emmssii, 2015-01-25
sskulle vilja ha gardiner , har dock ingen aning vilka som är snygga
emmssii, 2015-01-25
vad ska jag göra för att fylla ut utrymmet? Vill oxå ha soffabord och en jättestor matta.
3ssi, 2015-01-26
Har du någon favoritfärg och hur mycket prismässigt kan du lägga på ditt rum?:)
3ssi, 2015-01-26
-och behöver du båda skrivborden?
emmssii, 2015-01-26
Favorit färg : blått
Japp båda skrivborden behövs, då vi är 2 personer som delar rum, har än så länge inte mkt pengar men kommer att spara till mitt rum. Tror nog att jag kommer att lägga mellan 5000 kr - max 10 000 kr på mitt rum xD
3ssi, 2015-01-27
Här är en version som blev väldig blå, fick inte snedtaket med. Det här skulle dela upp ert rum lite och ni skulle få er myshörna. Det här va ju min version ni får ju ändra så det passar er om ni gillade det. Här är det också om målade fönsterlister och lampa men det är ju inget måste enligt mig:)
emmssii, 2015-01-27
Ohh TACK! Gud vad coolt, hur gjorde du det dära? Det ser super fint & mysigt ut!! Skulle verkligen kunna tänka mig att rummet såg ut sådär :D:D:D Hihi, ska börja leta efter lite möbler nu. Kan dock inte ha tavlor, skulle kännas konstig att ha tavlor ovanför mig.... Men ska komma på en annan lösning :) Tusen tack! Du är jätteduktig.
3ssi, 2015-01-28
Kul att du tyckte om de:)
nnathalie, 2015-02-09
Tänkt att det ska bli ett sovrum med 160 säng, rummet är 280x280, Tänkt att det ska bli vita väggar.
tar tacksamt emot tips på både möblering och inredning :)