Hemma-hos-album
Gallerier
elisa-29
ja min fråga är vilken typ spegel tycker du passar bra här? här är central mellan matsal vardagsrum sovrum altan . men i en av vägarna tänker jag ha en spegel men kanske passar bäst vägen mellan sovrum och vardagsrum. men vilken spegel typ speglar hade du valt?
najaden, 2014-04-26
Spontant tycker jag att en spegel passar bäst på väggen till vänster på bilden. En relativt smal men hög spegel så att det går att spegla hela kroppen. På väggen till höger kan du ha någon tavla du tycker om.
elisa-29, 2014-06-06
jag har faktiskt köpt en hög och smal men nu tycker jag att den är för smal!! den här vägen är ganska bred i verklighet. www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90125982/ funderar på att bytta mot än annan som är bredare !! den! www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80125987/ vad tycker du??
najaden, 2014-06-09
Du kan också ha den smala spegeln och ställa t.ex en grön växt bredvid. Eller en vägglampa?
Logga in med...
Eller kommentera direkt...
najaden, 2014-04-26
Spontant tycker jag att en spegel passar bäst på väggen till vänster på bilden. En relativt smal men hög spegel så att det går att spegla hela kroppen. På väggen till höger kan du ha någon tavla du tycker om.
elisa-29, 2014-06-06
jag har faktiskt köpt en hög och smal men nu tycker jag att den är för smal!! den här vägen är ganska bred i verklighet.
www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90125982/
funderar på att bytta mot än annan som är bredare !! den!
www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80125987/
vad tycker du??
najaden, 2014-06-09
Du kan också ha den smala spegeln och ställa t.ex en grön växt bredvid. Eller en vägglampa?