Jag har köpt en låg och ganska lång byrå till sovrummet, nu har jag en spegel som jag tycker passar i stilen.
Jag har satt upp spegel över byrån, men tycker inte placeringen av spegeln ser riktigt bra ut, den ser ut att sitta för högt.
Men sätter jag den lägre så ser man ju bara magen på sig själv när man står framför Ha ha! :-))
Jag tar gärna emot tips och råd om i villken höjd spegeln bör sitta? Tack på förhand! :-))
Ladynilla, 2014-02-22
Har beslutat att sänka spegeln, det blir snyggt om den i stället åtespeglar prylarna som ska stå på byrån!!! :-))
Adiiina, 2014-02-22
Jag skulle ha satt den längre ner och mer till väster, sen kanske ställa en hög kruka och hängande murgröna bredvid. :)
Ladynilla, 2014-02-23
Tack för tipset Adiiina! :-) Det var ingen dum idé! :-))
Lindadjo, 2014-02-25
Tycker spegeln är jättefin, men för liten för att hänga liggande så över byrån. Jag hade ställt den på högkant istället, på ena sidan kanske och haft nånting annat bredvid. Eller försökt hitta en större spegel.
Ladynilla, 2014-02-25
Tack Lindajo! Bra idé! Vad tror ni om att ha en lång oval spegel på längden över byrån i stället, det kanske blir ett mjukare intryck?
Adiiina, 2014-02-25
En större spegel tror jag blir bättre, dom har en vit stor spegel på Jysk för 350kr, har själv köpt en sån och är jättenöjd
Ladynilla, 2014-02-25
Jo det blir helt klart snyggare med en spegel som är ungefär lika lång som byrån! ska kika på Jysk! :-))
Håller på att fixa till det här hemma med lite nytt.... Himla kul, men kan vara svårt också, söker en skänk till vardagsrummet, antingen redan vit-shabbad eller omålad! :-)
Tack för era råd!