Håller själv på och leta överkast..så här är några sidor jag varit inne på.
ellos.se, systerlycklig.se, textilboden.se och ikea..hoppas du hittar nått fint!!
tack! ja surfade in på ellos de hade många sidor. tack för tips! Jag såg framför mig att jag skulle spriinga runt i massor av butiker och leta... Tack att internet finns!! hur gjorde de förr när de hade småbarn. de shoppade antagligen mindre!!
överkastet kan nu ses i mitt album med rosa flickrummet. tack för alla tips jag var lite vilsen och tipsen hjälpte mig att komma igång...hade förträngt hur bra det är att leta på internet!
knas, 2010-04-27
Håller själv på och leta överkast..så här är några sidor jag varit inne på.
ellos.se, systerlycklig.se, textilboden.se och ikea..hoppas du hittar nått fint!!
najaden, 2010-04-27
Köp vitt och färga!
liralaraloppan, 2010-04-27
tack! ja surfade in på ellos de hade många sidor. tack för tips! Jag såg framför mig att jag skulle spriinga runt i massor av butiker och leta... Tack att internet finns!! hur gjorde de förr när de hade småbarn. de shoppade antagligen mindre!!
liralaraloppan, 2010-05-17
överkastet kan nu ses i mitt album med rosa flickrummet. tack för alla tips jag var lite vilsen och tipsen hjälpte mig att komma igång...hade förträngt hur bra det är att leta på internet!
Shiro, 2012-01-12
Kolla på Ellos,
dom har fina rosa överkast från Zara ;)
Jag själv ska nog beställa denna
http://www.ellos.se/dv/1-Barntextilier-Overkast/ZaraHomeKids/_/N-hqjZ1z13w6o?Nr=340126
liralaraloppan, 2012-01-12
Oj vad fint! Tack!Bra pris också! Ellos har en hel del fina saker!