Hej! Undrar om nån här vet var man kan köpa denna lykta, eller liknande? Har sett flera stycken här på styleroom som har den. Vet att den finns på Gekås, men även att interiörhuset har en. Där kan man ju dock inte beställa utan måste hitta en återförsäljare och verkar inte finnas någon i närheten av mig:( Har sökt igenom hela internet tror jag, men hittar inte en enda webbshop som har den.. Interiörhusets är 63 cm, och det är nåt i den storleken jag är ute efter..
Tacksam för tips!
Nettilou, 2013-07-19
Finns på Fullerö handelsträdgård, strax utanför Uppsala. 249kr vet ej mått. Såg den där för två dagar sen :)
ulrika_k, 2013-07-20
Precis, Gekås har dem men även Serholt (såldes i bl.a. Village-butikerna) har haft sådan i sitt sortiment. Tyvärr har Serholt nyligen informerat att man gått i konkurs efter 35 år i branschen.
Lycka till i den fortsatta jakten!
tidlosating, 2013-07-31
Hej!
Har du fått tag på någon lykta?
Jag säljer sådana i min butik här i Örebro. Har även webbshop tidlosating.nu men har den inte upplagd där.
Hör av dig så kan jag kanske ordna en till dig om du är intresserad.
Har idag 2st kvar!
Med vänlig hälsning
Terese
tres, 2013-07-31
Skickade ett privat meddelande till dig nu:)
amandaeshan, 2013-12-03
Hej!! Vet någon var man kan få tag på en sådan lykta i Stockholm förtillfället?:)
LinneaNatalie, 2014-02-05
Jag såg att man kunde vinna en på Facebook haha, genom att 'gilla' EPOK i Köping ab... Inte så stor chans att vinna kanske men såg den precis samtidigt som jag såg din efterlysning, kanske ödet? ;)
sara_jojo, 2014-02-06
har sett en sådan på mio inte säker om det var vit men svart vet jag att de har
ardiana, 2014-09-16
Jag är intresserad utav en sån lykta?