I mitt hem är det ljuslyktor som står för "utfyllnad" på olika hyllor och föndterbräden många gånger. Men nu är ju snart tiden förbi då man kan tända dessa ljus på kvällen i och med att det blir vår och sommar och då är ljust hela tiden. Men nu har jag lite idétorka vad jag ska ha på hyllorna och fönsterbräden istället. Kan någon ge mig idéer? Gärna med länkar på exempel. :-)
Ebbis, 2011-04-07
Ja det ser som så kalt ut annars, alldeles tomt på vissa hyllor, det har jag lite svårt för... Jag vill inte ha mkt, men något litet liksom
dagenskreativa, 2011-04-08
Snittblommor i vaser
Flera vaser i grupp
Snygga glasskålar & flaskor i grupp
Fruktfat kan bi ett fint stileben
Babuschka dockor
Stapla böcker & tidningar( ev. färgsorterat) i fönster/hyllor
Betongbokstäver
Nathhaly, 2011-05-17
Jag förstår vad du menar med ljusen, man tänder ju ine dem lika ofta nu på våren men det är ändå fint att ha kvar några som man kan tända sent på kvällen till en film tex. Men annars så tycker jag, beroende vad du har för stil hemma, att du kan använda dig av en gammal retro kamera, jordglober, dina finaste par skor eller väska som är för fint för att lägga längst in i garderoben. Hemmet blir mycket mer personligt så ta fram saker du tycker om och är vackra att se på.
Johanna.B, 2011-05-28
Jag håller med Nathhaly, gör ett litet stilleben av fina saker du tycker om. Det blir personligt och hemtrevligt. Ett exempel: http://johannab.se/?p=5040
Mvh
/Johanna